12-22 Cardedeu a El Coll (GR92)

Descarrega el track aquí.

12-22

Actualitzat: Juny 2016

Descripció de la ruta

Aquest és un enllaç entre els la Via Augusta i la GR92 a l’alçada de Cardedeu. Us pot servir per passar del Vallès al Maresme o bé per a enllaçar amb la GR92 que recorre tota la carena de les serralades de Marina, Corredor i Montnegre.

Del node 12 Cardedeu travessem la AP-7 i la C-35 i tot seguit girem bruscament a l’esquerra per seguir la pista de servei que comença al carrer Oriol.

Després d’un parell de pujadetes haurem d’estar atents per a girar a la dreta a 90º i anar a buscar un pas soterrani de les vies del AVE.

Tot just després de creuar l’AVE per sota comença la pujada que ens fara guanyar el desnivell del tram. Trobarem una pista de 6 metres d’amplada força ben mantinguda.

A l’alçada de Sant Esteve del Coll, ja hem fet tot el desnivell i començem un suau descens fins a la zona de les pedreres.

A la zona de les pedreres podem travessar la carretera per continuar per la GR92 direcció Barcelona (travessant la serra de Marina) o bé encarar més desnivell per seguir la GR92 direcció França. A pocs metres tindrem la Torre del Moro o Torrassa.

L’encreuament entre la carretera i la GR92 és el node 22.

Torna al mapa principal.

Rutes en bici, vies verdes, carrils bici, cicloturisme Catalunya