Actualitzat: Gener 2017
Descripció de la ruta
Aquest tram delimita el sud del Montseny. Ens endinsa també en el Vallès Oriental i per les seves interminables pistes secundàries de gravel, ciment i asfalt amb molt poc trànsit.
El tram comença al node 15 Sant Pere de Vilamajor. Seguim la carretera cap a Sant Antoni de Vilamajor. Hi ha carril bici en bona part.
Un cop arribem a Sant Antoni, anem a buscar el camí rural que ens porta entre camps.
A cert punt, gireu a la dreta per anar a buscar la urbanització Les Pungoles. És complicat navegar per aquest laberint de camins. Aquí més que mai cal usar navegador i dots d’orientació.
Finalment trobem Les Pungoles i la travessem com indica la imatge.
De Les Pungoles, travessem la carretera i anem a la urbanització Faldes del Montseny, enganxada a Cànoves.
A la sortida de Cànoves ens veiem forçats a prendre la carretera per uns pocs metres. Aneu en compte. Seguim indicacions per anar al cementiri.
Continuem serpentejant per camins rurals cap a Corró d’Amunt.
I un cop travessat Corró, ja ens queda menys per La Garriga.
Com podeu veure, aquest tram transcorre entre camps, amb poc desnivell i poc transit.
i més pistes de gravel. Arribant a La Garriga, anem a trobar un petit pont que travessa les vies del tren:
I a prop del desguaç de cotxes, hi ha un polígon amb un carril bici molt còmode que ens porta al node 16 La Garriga.