Llargada: 9 Km

Desnivell: 126 m

Nivell CycloCat: Blau

Si sortíssim del túnel a Les Planes, trobarem un camí segregat paral.lel tant a la C-16 com a la BV-1462 (i la línia de FGC), ja que aquestes infraestructures utilitzen la vall formada per la riera de Vallvidrera. Més tard el camí segregat s’acaba i cal circular per la BV-1462.

Acció: augmentar la seguretat cap a les bicicletes en el tram de la BV-1462 entre Les Planes i La Floresta.

Un cop arribem a La Floresta, deixem la riera de Vallvidrera per a enfilar-nos per carrers d’urbanització. Veiem com aquí el relleu és molt complicat i tant l’autopista com el tren avancen per túnels i trinxeres. Malauradament, el traçat per a la bici té molt desnivell.

Acció: combinar el trajecte en bici i tren en aquest punt. En cas de que alguna infraestructura de FGC o de l’autopista quedi obsoleta, considerar reciclar-la per a mobilitat ciclista.

Més endavant, a Valldoreix, els carrers Arnau Cadell, avinguda Villadelprat i passeig de Valldoreix ens porten fins al bell mig de Sant Cugat, al carrer Safareigs. A partir d’aquí el corredor 3 s’obre amb un ventall d’itineraris per a connectar Castellbisbal, Rubí, Terrassa, Bellaterra, Sant Quirze, Badía, Sabadell i Cerdanyola.

Més concretament, es pot enllaçar amb l’itinerari 2V-9 que ens portaria fins a Cerdanyola i Montcada i Reixac. Seguint aquest itinerari, abans d’arribar a Cerdanyola podem prendre l’itinerari 2V-8 que ens portaria a Bellaterra, Sant Quirze i Terrassa. I a Bellaterra es podria prendre l’itinerari 2V-7 per anar a Badia i Sabadell.

Categories: Uncategorized

0 comentaris

Deixa un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà.