Llargada: 4 Km

Desnivell: 90 m

Nivell CycloCat: Vermell

Comencem a la Gran Via per a remuntar la rambla de la Marina. Aquí tenim un carril bici segregat però lleugerament discontinu.

Acció: millorar la connexió Gran Via amb rambla de Marina.

A partir de l’avinguda del Carrilet hem de circular per la calçada ja que desapareix el carril bici. Més endavant la rambla Marina canvia el nom per Just Oliveras i podem circular per un carril bici segregat dels vianants.

Al capdamunt de la rambla Just Oliveras trobem l’avinguda Josep Tarradellas, per on haurem de circular molt perillosament durant uns metres per arribar a la carretera d’Esplugues.

Acció: millorar la connexió entre la rambla Just Oliveras i la carretera d’Esplugues. 

Quan trobem la carretera d’Esplugues hem de passar per sota un túnel degut a la via del tren.

Acció: deixar el túnel només per a bicicletes i vianants. Tenir en compte la segregació i la il·luminació si es fa.

La carretera d’Esplugues és un carrer de pujada i és zona 30, però els vehicles a motor no respecten la velocitat màxima de manera sistemàtica, cosa que el fa poc agradable i perillós per circular.

Acció: posar obstacles (badens, xicans, estretaments) per a que els vehicles a motor adeqüin la velocitat o bé segregar la circulació de bicicletes.

A partir del carrer Granollers, la carretera d’Esplugues té un carril bici segregat, encara que de doble direcció i sobre la vorera.

Acció: millorar l’accés al carril bici de la carretera d’Esplugues i la seva continuïtat als encreuaments. No oblidem que aquest tram està inclòs a la Ronda Verda.

Llavors circulem sobre vorera al camí de Can Boixeres, més tard Pas del Sucre.

Acció: millorar la continuïtat de l’itinerari ciclista i assenyalar-lo més clarament.

Un cop superada la Ronda de Dalt, prenem el carrer Josep Anselm Clavé i circulem sobre vorera (original carril bici fet per les rajoles, no amb pintura. Realment difícil canviar amplades i radis de gir amb aquesta solució constructiva). Aquest carril bici sobre vorera desapareix a l’alçada de la plaça Sant Lluís de Gonzaga i haurem de continuar per on es vulgui.

Acció: millorar la connexió el final del carril bici del carrer Josep Anselm Clavé. 

Finalment arribarem al carrer Laureà Miró, on enllacem amb l’itinerari 4.3 que ens portaria a Molins de Rei per la N-340.

Categories: Uncategorized

0 comentaris

Deixa un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà.