Llargada: 7 Km

Desnivell: 10 m

Nivell CycloCat: Vermell

Sortim de la Gran Via a l’alçada de la plaça d’Ildefons Cerdà circulem pel passeig de la Zona Franca. Si es vé de Barcelona es pot sortir abans de la Gran Via i circular per el carrer de la mineria, que té un carril bici segregat.

Acció: habilitar un carril bici al passeig de la Zona Franca entre Gran Via, segregat, unidireccional i pels laterals.

Passem sota la Ronda Litoral on ja podem gaudir d’un carril bici que va pel carrer A aprofitant la recent reestructuració del carrer degut a la incorporació de la línia 10 del metro.

El carrer A acaba quan trobem l’antiga llera del Llobregat, que la podem travessar però ara ja sense carril bici segregat.

Acció: facilitar la mobilitat ciclista entre la Zona Franca i el P.I. Pratenc per la continuació del Carrer A.

Circulem pel carrer 114 per a baixar després per Ca l’Arana, que té un carril bici segregat sobre vorera, buscant arribar al màxim de parcel·les possibles i facilitar que els treballadors d’aquest polígon puguin anar a treballar en bicicleta.

Acció: millorar la segregació en el carrer Ca l’Arana, dins del ZAL. Especialment on hi ha molts camions fent maniobres és quan es necessita segregar més els dos tipus de mobilitat.

Categories: Uncategorized

0 comentaris

Deixa un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *