Skip to main content

Gravel Trophy 2024

Marxa gravel ideal per a iniciar-se en aquesta disciplina.

dissabte 6 d’abril de 2024

Sortida: Cycling No Limit, Ctra. Dosrius, 194, B, 08440 Cardedeu

La Gravel Trophy és una marxa (no competició) que intenta comunicar les principals poblacions dels vallesos. També afegim alguna ascensio (Puiggraciós), espais naturals (cingles del Bertí), passeigs fluvials i no-llocs per a fer un recorregut laberíntic i plè de contrastos.

El pitjor i el millor del Vallès, tot sacsejat.
o com la construcció d’infraestructures (autopistes, vies de tren) ens comuniquen més lluny, però a la vegada ens aïllen a escala comarcal.

Passarem per les poblacions de: Cardedeu, La Garriga, L’Ametlla del Vallès, Sant Feliu de Codines, Caldes de Montbui, Santa Eulàlia de Ronçana, Palau Solità i Plegamans, Mollet del V., Parets del V., Montmeló, Granollers i La Roca entre d’altres.

Enguany us tornem a oferir dos recorreguts:
llarg: 112Km (1812 mda)
Curt: 69Km (935 mda)
La diferència entre els dos és l’ascensió al Puiggraciós – Cingles del Bertí – Sant Miquel del Fai que fa la llarga.

El recorregut ha estat dissenyat partint de la base dels tracks disponibles a la Guineu, programari enrutador que trobareu a la web de CycloCat.cat

Leave a Reply