46-47 Vilafranca del Penedès a Sant Miquel Olèrdola

Descarrega el track aquí.

Actualitzat: Febrer 2017

Descripció de la ruta

Deixem la plana del Penedès per creuar els últims cims del massís del Garraf.

De l’estació de tren de Vilafranca, aconsellem prendre el carrer d’Amàlia Soler, que vé a ser el paral.lel a la Avinguda Barcelona. Aquesta avingura és la antiga N-340 i continua tenint força trànsit. Per això s’ha habilitat el abans esmentat carrer d’Amàlia Soler com a via preferent per a ciclistes. Més endavant, girarem a l’esquerra per agafar el carrer Tossa de Mar, que és molt tranquil i no té trànsit. Creuarem el parc que cobreix les vies del tren i anirem a buscar la Rambla de la Girada, que ens fa sortir de Vilafranca direcció Sud.

Al final de la Rambla de la Girada comença un camí de terra que serpenteja entre camps i esquiva tant la N-340 com la AP7.

El pas soterrat de la AP7 pot estar molt enfangat. Aneu en compte. Tot i això, està marcat com a itinerari ciclista, per tant, el manteniment hauria de fer-se.

Més endavant pujem cap a la deixalleria i connectem amb una carretera secundària poc transitada.

De fet, aquesta és la ruta aconsellada per entrar i sortir de Vilafranca a peu, en bici, ciclomotor i tractor com es pot veure a les senyals.

Llavors la carretera travessa una petita vall que ens fa fer un baixar per després tornar a pujar.

Quan haguem remuntat el desnivell, ja trobem la carretera d’accés a Sant Miquel d’Olèrdola.